Wiecznie tak samo jeszcze jak za czasów Piasta,

Po łokcie umączone ręce dzierżąc w dzieży,

Zakwasem zaczyniony chleb ugniata świeży

Przejęta swym odwiecznym obrządkiem niewiasta...

L.Staff

poniedziałek, 1 października 2012

Tort Piwny czyli czego pragną mężczyźni



Tort był prezentem urodzinowym dla pewnego miłośnika piwa.
Do sporządzenia tortu nie musimy posiadać zdolności kulinarnych.
Wystarczy kilka puszek ulubionego przez mężczyznę piwa , wstążka i klej florystyczny ( taki na pistolet elektryczny)...no i oczywiście trochę wyobraźni.
Ja sporządzony przeze mnie tort udekorowałam striptizerką z fontanną tortową.
Mina faceta ( i jego wszystkich kolegów) na widok tortu - BEZCENNA!!!
Szczerze polecam jako niespodziankę urodzinową i nie tylko !
Tak niewiele potrzeba żeby kogoś uszczęśliwić ;-)


11 komentarzy:

  1. Mój mąż też by się ucieszył

    OdpowiedzUsuń
  2. Straszne ;)
    Chociaż pewnie mniej kaloryczne niż większość "tradycyjnych" tortów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, chyba kiedyś wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłam podobny czekam na reakcję mężusia z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie napisz jak zareagował ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłam dla chłopaka taki, ucieszył się bardzo a inni jak mu zazdrościli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie mozna zakupić taką swietna striptizerke ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja prowadziłam kiedyś sklep z takimi gadżetami więc miałam z hurtowni , dziś nie znam źródła gdzie można to kupić!

    OdpowiedzUsuń