Wiecznie tak samo jeszcze jak za czasów Piasta,

Po łokcie umączone ręce dzierżąc w dzieży,

Zakwasem zaczyniony chleb ugniata świeży

Przejęta swym odwiecznym obrządkiem niewiasta...

L.Staff

wtorek, 17 stycznia 2012

Kopalnia Smaków w TV

To już kolejne bo trzecie moje wystąpienie w telewizji regionalnej.
Jak widać tematyka zdrowego domowego chleba jest na czasie.
Po wczorajszej emisji programu "Paramedyk" mój telefon nie przestaje dzwonić.
Sklep "Kopalnia Smaków" specjalizuje się w sprzedaży artykułów pomocnych w domowym przetwórstwie, przede wszystkim do wypieku chleba i ciast . 
Tymczasem okazuje się ,że widzowie chcą mój chleb na zakwasie , który upiekłam tylko i wyłącznie do nagrania programu .
Wynika z tego ,że pomimo setek piekarni w moim mieście i szerokiej gamy pieczywa w ofercie ciągle brakuje naturalnego ,prawdziwego chleba ...
Zachęcam wszystkich do obejrzenia programu "Paramedyk" do którego link podaję poniżej .
Kopalnia Smaków z moim udziałem prezentuje się w drugiej połowie programu ale warto obejrzeć całość:)
Chcesz obejrzeć program "Paramedyk" z udziałem "Kopalni Smaków" , kliknij TUTAJ

3 komentarze:

  1. Supeeer! aż mi się zachciało pobiec do kuchni i piec własne pieczywko! gratuluję występu w TV :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, gratuluję sukcesu :) Te wszystkie telefony, to musiało być bardzo miłe. Cieszę się że się tak fajnie wszystko układa.
    Niestety nie udało mi się obejrzeć bo tego czegoś u mnie nie mogę zainstalować. Postaram się jeszcze jutro coś z tym zrobić. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, super! Gratuluję serdecznie ! :))

    OdpowiedzUsuń