Wiecznie tak samo jeszcze jak za czasów Piasta,

Po łokcie umączone ręce dzierżąc w dzieży,

Zakwasem zaczyniony chleb ugniata świeży

Przejęta swym odwiecznym obrządkiem niewiasta...

L.Staff

wtorek, 14 czerwca 2011

Co się dzieje w Kopalni Smaków...?

Po wielu miesiącach przygotowań, pozyskiwania odpowiednich dostawców, wędrówkach po giełdach staroci, zmaganiu się z polską biurokracją, i chyba najtrudniejszym etapem jakim był "sanepid" w końcu udało się!!!
Kopalnia Smaków nie jest już tylko blogiem kulinarnym ale również sklepem w którym oprócz dodatków i akcesorii do wypieku chleba i ciast można również zobaczyć aranżację starej wiejskiej kuchni z unikalnymi przedmiotami używanymi niegdyś przy wypieku pieczywa.

Chciałabym aby Kopalnia Smaków była punktem , w którym miłośnicy domowych wypieków mogli zaopatrywać się w asortyment trudno dostępny w sklepach sieciowych.
Mogę przy tym zaznaczyć ,że wybór asortymentu poprzedzony był osobistymi doświadczeniami.
W Białymstoku znalazłam tylko jeden punkt w którym zaopatrywałam się do tej pory w mąkę do chleba( w bardzo atrakcyjnych cenach). Natomiast kosze rozrostowe , kamień do pieczenia, noże do nacinania, czarnuszka, stalowe blaszki i wiele innych produktów mogłam zakupić jedynie przez internet.
Przy okazji stworzyłam kącik historyczny aby nowe pokolenie nie zapominało o szacunku do chleba!

Przepraszam przy okazji za małą aktywność na blogu ale muszę teraz poświęcić się bardziej rozwinięciu mojej działalności.
Mieszkańców Podlasia i nie tylko zapraszam do mojego sklepiku :
Kopalnia Smaków
Ul.Piasta 13 lok.1
15-044 Białystok

Wkrótce również sklep internetowy !
Poniżej kilka szybkich zdjęć z Kopalni :-)



















26 komentarzy:

  1. Wspaniałe miejsce. Gratuluję z całego serca. Jeśli będę w Bydgoszczy to NA PEWNO Cię odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok !
    Super! Tylko przyjedź do Białegostoku a nie do Bydgoszczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny sklep! Życzę Ci jak najwięcej klientów:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, moje ogromne gratulacje :)) Rewelacyjne miejsce, bardzo ale to bardzo mi się podoba. Chyba zaplanuję wakacje w Białymstoku ;)
    Cieszę się bardzo razem z Tobą :) No i świetnie że to co najgorsze już masz za sobą. Teraz życzę Ci powodzenia i kolejek jak za czasów PRL ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje serdeczne! Niech Ci się wiedzie jak najlepiej!
    Mam Przyjaciół w Białymstoku - kto wie...., może Cie nawiedzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! i żałuję, że nie mieszkam bliżej!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! prezentuje się wspaniale, moje gratulacje, no i powodzenia życzę. Szkoda, że mam tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudownie! chciałabym odwiedzic kiedyś Twoje miejsce. czuję, że to będzie bardzo przyjazny sklep.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam dziękuję i zapraszam Wszystkich do Białegostoku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Wspaniały pomysł - będę trzymać kciuki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje,zycze sukcesu!!pomysl swietny...czekam na wiecej zdjec i na sklep internetowy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Wspaniałe miejsce stworzyłaś!
    Jestem pewna,ze odniesiesz sukces. :) Tego Ci z całego serca życzę:)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Świetny sklepik, magiczny:) Bardzo mi się podoba:) Żałuję, że mam tak daleko do Ciebie:(
    pozdrawiam i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pieknie! Naprawde klimatyczny sklep. Zaluje, ze na drugim koncu Polski, bo uwielbiam takie miejsca.
    Serdecznie gratuluje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!!! Gratuluję i życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam ,widziałam,zrobiłam zakupy.Sklep jest super!A obsługa miła,rzeczowa i usmiechnięta.Życzę powodzenia ,masę kupujacych,cudownych pomysłów na blogu i w sklepie.Jestem pod wrazeniem urokliwego sklepiku i tak samo cudownego bloga.Lilia

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi miło!
    Takie komentarze dają mi bodźce do dalszego działania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Bardzo klimatyczne miejsce! Wspanialy pomysl, naprawde! Czekam w takim razie rowniez na sklep internetowy :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    I bardzo zaluje, ze nie mieszkam blizej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. 13.07.2011 oglądajcie TVP 3 (info)
    Program "NA ZDROWIE" bedzie prezentowany sklep
    Magdy KOPALNIA SMAKÓW
    SERDECZNIE ZAPRASZAMY

    OdpowiedzUsuń
  21. Madziu
    moja Mama namówiła mnie, żebym powróciła do bloga i bardzo żałuje, że tak zaprzepaściłam swoją działalność. Przez te kilka miesiące wciąż odwiedzała 3 swoje ulubione blogi, które znalazła podczas prowadzenia przeze mnie swojego. Jednym z tych blogów jest oczywiście Twój ;)
    Piszę to, bo chcę przekazać, że jest ona zachwycona Twoją pracą, czeka na sklep internetowy, znalazła u Ciebie przepis na suszone pomidory i poszła do Babci (ma szklarnię) po kilka kg, chce suszyć. Pozdrawiam jeszcze raz wraz z Mamą i zapraszam na chwilę do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Często bywam u siostry w Białymstoku więc postaram się odwiedzić Twój sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka szkoda, ze mam tak daleko... bylabym stalą klientką Twojego sklepu.pozdrawiam i zycze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń