Wiecznie tak samo jeszcze jak za czasów Piasta,

Po łokcie umączone ręce dzierżąc w dzieży,

Zakwasem zaczyniony chleb ugniata świeży

Przejęta swym odwiecznym obrządkiem niewiasta...

L.Staff

poniedziałek, 28 marca 2011

Pasta serowa z awokado


O zaletach awokado pisałam już podając przepis na Guacamole!
Bardzo często dodaję awokado do kanapek i sałatek.
Nie bójmy się kalorii bo to naprawdę zdrowy owoc.
Dziś zapraszam na pastę kanapkową do której zainspirował mnie ten przepis :-)

Składniki:
1 dojrzały owoc awokado
1 serek topiony (smak dowolny)
czosnek ( u mnie 3 ząbki)
opocjonalnie 2-3 łyżki majonezu lub do wersji "light" jogurtu

Awokado obieramy ze skórki i dusimy widelcem.
Dodajemy serek topiony , zmiażdżony czosnek i majonez.
Można przyprawić do smaku solą i pieprzem ale to wedle gustu.
Wszystko dokładnie mieszamy i smarujemy tym dobre domowe pieczywo :)
Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Cudeńko :) Proste, a jednak niesamowite. Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo dużo osób robi pasty z avocado, wiec może i ja się skuszę. Bardzo podoba mi się Twoje zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nigdy nie jadłam takiej pasty. Chciałabym spróbować:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie bomba! bardzo lubię awokado w takiej wersji, ale polecam też na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka pasta musi smakowac super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie awokadowe pasty - niedługo i u mnie pojawi się jedna - z tuńczykiem. A kolejną zrobię z serkiem mmm mniamuśnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam. Bardzo dobra pasta do chleba.

    OdpowiedzUsuń