Wiecznie tak samo jeszcze jak za czasów Piasta,

Po łokcie umączone ręce dzierżąc w dzieży,

Zakwasem zaczyniony chleb ugniata świeży

Przejęta swym odwiecznym obrządkiem niewiasta...

L.Staff

środa, 12 maja 2010

Wsparcie dla Mani :)


Kochane blogerki!
Każda z nas (Panowie również) wie jak prowadzenie bloga wpływa na nasze życie :)
W pewnym momencie staje się to naszą częscią! Prawie jak dziecko, którym trzeba ciągle się opiekować.
Kochamy nasze blogi, to nasza pasja a ich utrata jest dla wielu z Nas niewyobrażalna!

Jakiś czas temu weszłam na blog Słodkie Inspiracje i ku mojemu zaskoczeniu strona nie wyglądała tak jak zwykle.
Myślałam, że to chwilowa awaria co oczywiście w bloxie często się zdarza.
Zaglądałam regularnie z nadzieją, że ten problem zostanie rozwiązany.
Niestety dzisiaj Mania zamieściła te słowa :


Strasznie mi przykro, nie spodziewałam się, że tak skończy się moja praca na tym blogu.
Danych nie da się odzyskać, a ja nie mam siły na wklepywanie po raz kolejny tych wszystkich notatek,
zresztą - komentarzy nie da się odtworzyć, tych wszystkich miłych, ciepłych słów.
A ostatnimi czasy zabawa z blogiem zaczynała sprawiać mi wiele przyjemności, mogłam próbować nowe przepisy,
sprawdzać nowy aparat, obrabiać nowe zdjęcia w nowych programach.
Muszę się jeszcze zastanowić, jeśli starczy mi determinacji to postaram się bloga dalej prowadzić,
ale narazie ogarnia mnie bezsilność i smutek, tak przepełniające całą moją osobę, że nawet nie mogę myśleć o tym,
co się tu stało :(



Dziewczyny! Kochane kuchareczki!
Tak mi się jej żal zrobiło, że w przypływie chwili postanowiłam zamieścić tego posta.
Proszę  Was abyście dodali Mani trochę otuchy i wiary.
Nawet jeżeli nigdy nie mieliście okazji gościć na jej stronie ...
Podaję link do strony Mani - Słodkie Inspiracje na ktorej niewiele zostało...niestety!
Z naszej strony , tzn blogerek możemy dać jej jedynie miłe słówko :)

Pozdrawiam
Magda

8 komentarzy:

  1. Ach..to przykre..tyle pracy włożonej..i nic nie da się odzyskać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam wczoraj i tak mi przykro.... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam, widziałam... i najgorsza ta bezradność...

    OdpowiedzUsuń
  4. wielka szkoda:( współczuję ogromnie Mani:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że są ludzie, którym nie jest obojętne blogowanie innych....Szkoda...wielka szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki Szarlotku :)
    Jak widzisz takich ludzi jest niewiele ...chociaz te osoby na ktore zawsze moglam liczyc mnie nie zawiodly i to mnie cieszy najbardziej :)))
    Dziekuje wszystkim za wpis u Mani !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Magoldie! :) Matko, byłam w takim dołku, że nawet nie wchodziłam na Wasze blogi! A tu taka miła niespodzianka! Dziękuję Ci bardzo :* :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdolie! :) Byłam tak załamana, że nawet nie wchodziłam na Wasze blogi! A tu taka niespodzianka! Dziękuję Ci bardzo :* :)

    OdpowiedzUsuń