Wiecznie tak samo jeszcze jak za czasów Piasta,

Po łokcie umączone ręce dzierżąc w dzieży,

Zakwasem zaczyniony chleb ugniata świeży

Przejęta swym odwiecznym obrządkiem niewiasta...

L.Staff

poniedziałek, 15 lutego 2010

Bagietki i WP po godzianch


Pora nadrobić opuszczone lekcje :)
Mam nadzieję, że szanowne profesorki mi wybaczą a egzaminy będą zaliczone.
Bagietki piekłam z połowy porcji po fermentacji 12 godzinnej.
Ograniczyłam się tylko do tej drugiej metody z dwóch powodów.
Oczywiście braku czasu jak i również spodziewałam się, że wyjdą chlebki rustykalne.
Takie też ku mojej uciesze były :)


Nie zamierzam kopiować wspaniałych nauczycielek w związku z tym na pełną lekcję zapraszam tutaj.
Przyznam szczerze, że opis jest bardzo szczegółowy i przede wszystkim pomocny.
Widać, że robią to z pasją :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz