Wiecznie tak samo jeszcze jak za czasów Piasta,

Po łokcie umączone ręce dzierżąc w dzieży,

Zakwasem zaczyniony chleb ugniata świeży

Przejęta swym odwiecznym obrządkiem niewiasta...

L.Staff

środa, 10 lutego 2010

Aniołki na choinkę i wyróżnienie !


To będzie trochę inny wpis ponieważ nie podam Wam przepisu a tylko sam pomysł.
Ciasteczka po upieczeniu niestety nie były smaczne ale za to są świetną ozdobą na świąteczne drzewko. Proponuję więc dla każdego, kto chciałby miec na swojej choince kolorowe Aniołki wykorzystanie własnego wyprobowanego przepisu na kruche ciastka. W zasadzie może być też ciasto na pierniczki , wówczas Aniołki będą takie opalone jak po wakacjach na Florydzie. Nie zapomnijcie przed pieczeniem zrobić dziurek na sznureczki bo ja zapomniałam i teraz to chyba za skrzydła muszę wieszać :D


Chciałabym również bardzo mocno podziękować Ilce za wyróżnienie jakim mnie obdarowała.Czuję się bardzo zaszczycona :)
Jako,że nie jestem zwolenniczką łańcuszków , z mojej strony na tym etapie pewnie się zakończy. Niemniej jednak przyznam , że każdy z Was , kto prowadzi blog kulinarny zasługuje na ten "medal". Dziękuje Ilko :)

Aniołki dorzucam oczywiście do akcji polinqi - Łakocie na choinkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz